ОБЩИ УСЛОВИЯ И ПОЛИТИКА НА ХОТЕЛА

ЗА РЕЗЕРВАЦИИ И НАСТАНЯВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИ ТУРИСТИ В ДЮНИ РОЯЛ РЕЗОРТ

Сезон 2021 

Ранно записване за Марина Роял Палас и Марина Бийч:    до 31.03.2021 г.вкл.

Ранно записване за Белвил, Пеликан и Холидей вилидж:  до 30.04.2021 г. вкл.  

         *   При плащане на резервацията Ви  молим   да ни  предоставите данни на физическо (име,фамилия, адрес) или юридическо лице (фирма) за издаване на фактура.

         *   Часовете за настаняване и освобождаване на стаите от клиентите са както следва:

СЕЗОН 1: 30.04 – 31.05 / 23.09 – 30.09

СЕЗОН 2: 01.0614.06 / 11.09 – 22.09

СЕЗОН 3: 15.06 – 30.06 / 01.09 – 10.09

  • Час   за   настаняване  след   14.00   ч.   на   датата   на   пристигане. ХОТЕЛИЕРЪТ не гарантира настаняване на клиенти преди този час.
  • Час за освобождаване до 12.00 ч. на датата на заминаване. ХОТЕЛИЕРЪТ може да позволи и по-късно освобождаване на стаите срещу заплащане,  ако  заетостта  към  съответния  момент  го  позволява,  или  ако има промоционални условия в това направление.

 

СЕЗОН 4: 01.07 – 31.08

  • Час   за   настаняване  след   14.30   ч.   на   датата   на   пристигане. ХОТЕЛИЕРЪТ не гарантира настаняване на клиенти преди този час.
  • Час за освобождаване до 11.30 ч. на датата на заминаване. ХОТЕЛИЕРЪТ може да позволи и по-късно освобождаване на стаите срещу заплащане,  ако  заетостта  към  съответния  момент  го  позволява,  или  ако има промоционални условия в това направление.

 

            *  Клиентът  има  право  да  прави  анулации  при  спазване  на следните условия и минимални срокове:

Сезон 1: 30.04. – 31.05 / 23.09 – 30.09

      -      7 дни преди датата на пристигане.

 

  • За анулации, получени след датата определена като срок за безплатно анулиране, се заплаща обезщетение за неустойка в размер на 50% от стойността на резервацията.

 

Сезон 2: 01.0614.06 / 11.09 – 22.09

      -     10 дни преди датата на пристигане.

 

  • За анулации, получени след датата определена като срок за безплатно анулиране, се заплаща обезщетение за неустойка в размер на 50% от стойността на резервацията.

 

Сезон 3: 15.06 – 30.06 / 01.09 – 10.09

 

  • 14 дни преди датата на пристигане.

 

  • За анулации, получени след датата определена като срок за безплатно анулиране, се заплаща обезщетение за неустойка в размер на 100% от стойността на резервацията.

Сезон 4: 01.07 – 31.08

  • 21 дни преди датата на пристигане.
  • За анулации, получени след датата определена като срок за безплатно анулиране, се заплаща обезщетение за неустойка в размер на 100% от стойността на резервацията.
  • При неявяване или ранно заминаване се дължи неустойка в рамер на 100% от резервирания престой по посочените цени
  • В  случай,  че  ХОТЕЛЪТ  не  е  в  състояние  да  предостави  на клиентите  настаняване  в  договорената  база  по  своя  вина,  включително надпродажби,  той  се   задължава  да  осигури  равностойна  алтернатива  в подходящи хотели от същата  или   по-висока категория в комплексa, със същото разположение и същите удобства.
  • Задължително представяне на Акт за раждане или международен паспорт на децата, на рецепция преди настаняване !

Лица за контакти:

  1. Резервации, промени и анулации: Андон Дачев

Тел./Факс: 0550 2 23 56; Моб.тел.: 0892 220 456

e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.   

  1. Счетоводство: Боряна Христова

e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.


Начин на плащане

При извършена резервация за настаняване  настоящите условия представляват договор за хотелиерска услуга сключен между „Дюни“ АД и госта. Направата на резервация става след извършване на 100% авансово плащане с карта по посочените по-долу условия. Резервацията се счита за валидна след получаване на автоматично генерирано потвърждение от хотела на посочения от Вас имейл адрес. В случай, че плащането не е извършено резервацията се счита за анулирана.

За заплащането на резервацията чрез форма за извършване на онлайн плащания разработена и управлявана от „Борика“  от Вас ще бъдат изискани данни от кредитна или дебитната карта, (включително тип, номер, CVC код, валидност, име на картодържателя). Тези данни се предоставят доброволно и могат да бъдат използвани единствено за заплащане на резервацията. Достъп до тези данни има единствено банката. В нито един момент от процеса на резервиране и плащане  „Дюни“ АД няма достъп до банкови данни на клиентите.

Разходите за банкови такси, както и начисления за превалутиране в случай, че използваната банкова карта е в различна валута от български лева са за сметка на клиента. Затова препоръчваме на своите клиенти на направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания за услуги предлагани в сайта. 


Анулиране на резервации и връщане на суми

Възстановяването на суми, направени с банкова карта става чрез  нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането в срок от 14 дни. Възстановената сума не включва удържаните от банката такси.

Размера на възстановените суми се определя в съответствие с определените в общите условия срокове, описани подробно при направата на резервацията, същите присъстват и в потвърждението на резервацията, което всеки гост получава след направата и.



С посещението в този уеб сайт, вие се съгласявате, да използваме бисквитки, за да ви осигурим най-доброто изживяване...